Funkcionalni trening od 20.3.2023. godine

Funkcionalni fitnes Zagreb

Funkcionalni trening

Prijave su u tijeku za novu grupu Funkcionalnog treninga u Studiju.

Grupa će se održavati ponedjeljkom i srijedom u 20.30 sati od 20.3.2023. godine. Broj mjesta ograničen. Funkcionalni trening će voditi Leona, studentica Kineziološkog fakulteta. Prijave na info@studioone.hr ili 098771026 (dovoljno poslati poruku).

Funkcionalnim treningom utječemo na istovremeni razvoj velikog broja motoričkih i funkcionalnih sposobnosti te na sastav tijela. Drugim riječima, trening će utjecati na razvoj motoričkih sposobnosti (snaga, jakost, koordinacija, ravnoteža, mišićna izdržljivost, brzina, fleksibilnost), energetskih sustava (fosfatni, glikolitički i aerobni) te na smanjenje masnog tkiva (potkožnog i visceralnog) i povećanje mišićne mase.

 

ŠTO JE CILJ FUNKCIONALNOG TRENINGA:

Iako svi imamo svoje osobne motivacije i fitness ciljeve, oni su općenito negdje između:

• Izgledati bolje
• Osjećati se bolje
• Radite bolje

Funkcionalni trening nastoji riješiti tu posljednju točku – bolje rezultate – pomažući vam da:

• Poboljšati način na koji se vaše tijelo kreće i funkcionira
• Poboljšajte svoju snagu kroz obrasce kretanja
• Povećati fizičku izvedbu svog tijela

Funkcionalni trening (obavljen ispravno) ima veliku važnost za život izvan teretane. Dakle, bilo da trenirate za sport ili igru ​​života, svi mogu imati koristi od toga.

KOJE SU PREDNOSTI FUNKCIONALNOG TRENINGA?

PREVENCIJA OZLJEDA
• Funkcionalni trening uvelike poboljšava snagu i stabilnost u različitim pokretima. Time su vaši zglobovi bolje zaštićeni, a mišići otporniji na uobičajene ozljede poput istegnuća. Dobro uravnotežen trening osigurava da ne razvijete nijednu slabu kariku, što je vrlo čest razlog zašto se aktivni ljudi tako često ozljeđuju.

BOLJA MOBILNOST
• Vježbanje različitih obrazaca pokreta osigurava da se vaši zglobovi kreću kroz cijeli raspon pokreta i da gradite snagu u cijelom rasponu pokreta. To je ključno za održavanje pravilne funkcije zgloba. Poboljšanje stabilnosti core-a također ide ruku pod ruku s povećanjem mobilnosti. 

SNAGA ‘STVARNOG SVIJETA’
• Izgradnja mišića u izolacijskim vježbama ne prenosi se dobro na život izvan teretane. Funkcionalni trening čini suprotno. To znači da će poboljšati vašu sposobnost obavljanja svakodnevnih zadataka. Također će poboljšati vašu izvedbu u rekreativnim fizičkim aktivnostima koje volite raditi – bilo da je to vožnja bicikla, planinarenje, penjanje ili nešto više orijentirano na timski sport poput igranja nogometa ili košarke.

ATLETSKA IZVEDBA
• Funkcionalni trening poboljšat će vašu atletsku sposobnost. Snaga cijelog tijela, stabilnost i kvaliteta kretanja bit će znatno poboljšani. Također ćete biti i otporniji na ozljede. Sve u svemu, ovo će se prenijeti na bolju atletsku izvedbu.

DOĐITE U BOLJU FORMU
• Funkcionalni trening je trening usmjeren svrsi, ali i zabavan i raznovrstan, koji će vas zaokupiti. Razvija vaše cijelo tijelo favoriziranjem višezglobnih vježbi, izgradnjom snage i mišića na funkcionalan i uravnotežen način. Zbog toga je održiv i omogućit će vam da vidite poboljšanja na duge staze.

 

Vidimo se 😊

Raspored grupa

Facebook stranica Studija One

FUNKCIONALNI TRENING

 

Funkcionalni trening Studio One Split (2)